Charlotte Church - The Water Is Wide (Saba Nature Sounds)今天貼一首我很喜愛的"蘇格蘭民謠" The water is wide寬闊的海房屋貸款水/Charlotte Church演唱: 下面是歌詞,希望大家也喜歡。敬請平靜欣賞! The water is wide I can't cross over寬闊的海水房屋二胎我無法渡過 And neither have I wings to fly我也沒有可以飛翔的翅膀 Build me a boat that can carry two給我一艘可乘坐二人的房地產船 And both shall row my love and I讓我與我的愛人可以一起渡過 There is a ship and she sails the sea那艘她渡海的船 土地買賣She's loaded deep as deep can be已經滿載 But not so deep as the love I'm in無法乘載我的愛 I know not how I sink 租屋or swim我不知自己該浮該沉 Oh love is handsome and love is fine噢!愛是燦爛,愛是清柔 The sweetest flower when first 酒店工作it's new初綻的花朵最為甜美 But love grows old and waxes cold但愛如油盡燈枯 And fades away like morning dew像清晨的露酒店打工珠散去無蹤 Build me a boat that can carry two給我一艘可乘坐二人的船 And both shall row my love and I讓我與我的愛人可以一資產管理公司起渡過 And both shall row my love and I讓我與我的愛人可以一起渡過房屋貸款http://www.youtube.com/watch?v=vXJ2DBh3wPI&feature=player_embedded#!


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 土地買賣0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ci13ciulfu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()